نازی 220

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

بهترین موتور سیکلت شهری

امروزه ترافیک و آلودگی هوا بزرگترین چالش برای شهروندان کلان شهرها است. از سوی دیگر افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در کنار ازدحام جمعیت مترو و اتوبوس، بسیاری از شهروندان را به دنبال راه های دیگری برای رهایی از ترافیک سنگین و آلوده کرده است. در چنین شرایطی خرید موتور سیکلت در شهر می تواند بهترین گزینه باشد. اگر به فکر خرید یک موتور سیکلت شهری هستید، احتمالا با لیستی از برندها و مدل های مختلف مواجه شده اید که انتخاب بهترین گزینه را بسیار سخت می کند. به همین منظور در این مطلب قصد داریم با 5 مورد از بهترین موتورسیکلت های درون شهری ایران آشنا شویم. در ادامه این مطلب با کبیر موتور همراه باشید تا با بهترین موتورهای شهری موجود در بازار ایران آشنا شوید.

مهم ترین ویژگی های موتور سیکلت های درون شهری

قبل از اینکه با بهترین موتور سیکلت های شهر آشنا شویم، باید ویژگی های یک موتور سیکلت مناسب برای حرکت در شهر را بشناسیم. موتورسیکلت های شهری باید کوچک، کم مصرف و در عین حال چابک باشند. از طرفی برندهای معروف در ساخت موتورسیکلت های مناسب شهر به راحتی و ایمنی راننده اهمیت زیادی می دهند. همچنین وجود امکانات و فناوری های به روز از دیگر مواردی است که در این نوع موتورها بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر همه اینها ظاهر زیبا و جذاب نیز یکی از مهم ترین ویژگی های موتورسیکلت های درون شهری است. وقتی به یک فروشگاه معتبر موتورسیکلت می روید، سعی کنید به دنبال گزینه هایی باشید که همه این ویژگی ها را داشته باشند. ما سعی کرده ایم در لیست خود گزینه هایی را معرفی کنیم که به بهترین نحو می توانند تمامی نیازهای یک خریدار یک موتور سیکلت مناسب در شهر را برآورده کنند.

بهترین موتور سیکلت شهری Vespa vxl

1. VESPA VXL 150; موتور سیکلت های لوکس و با کیفیت درون شهری

برند ایتالیایی وسپا بدون شک بهترین تولید کننده موتورهای شهری است. VESPA VXL 150CC یکی از بهترین محصولات این شرکت خوش نام است که به دلیل طراحی جذاب و امکانات فوق العاده طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. Vespa VXL با موتور انژکتوری قدرتمند، گیربکس اتوماتیک و ترمزهای دیسکی، سواری راحت و ایمن در جاده های شهری را ارائه می دهد. این موتور سیکلت دوست داشتنی درون شهری در کنار کیفیت ساخت عالی، طراحی بسیار چشم نواز و خاصی دارد که باعث شده خانم ها نیز مشتری تمام عیار تبلت های وسپا شوند. با توجه به این ویژگی فوق العاده، Vespa VXL قطعا شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین موتورسیکلت های درون شهری است.

2. Aprilia SR 150; زیبا، قدرتمند و منحصر به فرد

آپریلیا یکی دیگر از برندهای معروف اسکوتر و موتورسیکلت در این شهر است. این برند ایتالیایی زیرمجموعه شرکت پیاجیو است که مالک برند وسپا نیز می باشد. محصولات آپریلیا به دلیل کیفیت ساخت بالا و ظاهر منحصربفرد در سراسر جهان شناخته شده اند. آپریلیا SR 150 یکی از محبوب ترین و بهترین محصولات این شرکت ایتالیایی است که خوشبختانه توسط شرکت کبیر موتو وارد بازار ایران شده است.

از بسیاری جهات، مانند کیفیت ساخت، استفاده از امکانات رفاهی و ایمنی، موتور قدرتمند و گیربکس اتوماتیک، Aprilia SR شباهت زیادی به وسپا عموی خود دارد. با این حال، ظاهر اسپرت و متفاوت، آپریلیا را کاملا از خانواده وسپا جدا می کند. در کل آپریلیا SR یکی از بهترین موتورسیکلت های شهری موجود در بازار ایران است.

وسپا sxl

3. VESPA SXL 150; یکی از بهترین موتور سیکلت های شهر

دوباره وسپا و یک اسکوتر زیبا دیگر! VESPA SXL 150 دومین عضو از خانواده موتورسیکلت های Vespa است که به دلیل ویژگی های فوق العاده در لیست بهترین موتور سیکلت های درون شهری قرار گرفته است. SXL از نظر فنی کاملاً شبیه VXL است. اما وسپا با الهام از اسکوترهای افسانه ای سری s سعی کرده است توجه افراد مشتاق بیشتری را به SXL جلب کند. طراحی منحصر به فرد چراغ های جلو به شکل مکعب در کنار آینه های جانبی کرومی خاص، مهم ترین تفاوت ظاهری وسپا SXL و Vespa VXL است. این طراحی متفاوت می تواند حس برتر و لوکس را منتقل کند.

Vespa SXL یکی از جدیدترین اسکوترهای ساخت شرکت Vespa می باشد که با رنگ های جذاب و آمپر پشتی دیجیتال و استارت جدید وارد بازار شده است. اگر به دنبال یک وسپا منحصر به فرد و مجلل هستید که تمام نیازهای شما را از یک موتور سیکلت درون شهری برآورده کند، SXL قطعا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 21:2
بازدید : 422

مقدار مصرف فلوراید برای کودکان

در سطح فضای مجازی شایعات و اطلاعات اشتباهی در مورد فلوراید تراپی وجود دارد که باعث ممانعت والدین برای انجام فلوراید تراپی کودک می شود.

شاید بزرگ‌ترین کمک به بهبود سلامت دندانی کودکان سرتاسر دنیا کشف و کاربرد فلوراید به عنوان یک اقدام پیشگیری از پوسیدگی باشد. تاثیر فلوراید در جلوگیری از پوسیدگی دندان از دیرباز اثبات گردیده است.

در این مطلب به شرح عملکرد و مزایا و مضرات فلوراید خواهیم پرداخت.

آیا فلوراید برای کودکان مضر است؟

در استفاده موضعی که فلوراید صرفا بر روی دندان‌ها مالیده می‌شود مکانیسم اثر متفاوت است. در این حالت فلوراید مانع از دست رفتن مواد معدنی سطح دندان می‌گردد.

در این مطلب به شرح عملکرد و مزایا و مضرات فلوراید خواهیم پرداخت.

فلوراید چیست؟

فلوراید یک ماده معدنی است که در طبیعت و در ساختار بسیاری از مواد غذایی مانند چای، آب، غذاهای دریایی و سبزیجات و … وجود دارد.

همچنین این ماده در ساختار برخی بافت‌های بدن انسان مانند استخوان‌ها و دندان‌ها تجمع می‌یابد.

فلوراید چگونه جذب می‌گردد؟

در صورتی که فلوراید به صورت خوراکی از منابع مختلف وارد بدن شود از مسیر معده – روده‌ای به داخل خون وارد می‌شود و سپس در استخوان‌ها و دندان‌ها انباشته می‌گردد و یا از طریق کلیه دفع می‌شود این روند جذب سیستمیک فلوراید نامیده می‌شود.

در استفاده موضعی که فلوراید صرفا بر روی دندان‌ها مالیده می‌شود مکانیسم اثر متفاوت است.

در این حالت فلوراید مانع از دست رفتن مواد معدنی سطح دندان می‌گردد و اگر شروع پوسیدگی در نقاطی از مینای دندان وجود داشته باشد فلوراید با معدنی کردن مجدد این نقاط از پیشرفت پوسیدگی جلوگیری می‌کند.

همچنین فلوراید روی میکروارگانیسم‌های دهانی موثر بوده و سبب کاهش تولید اسید توسط این میکروارگانیسم‌ها می‌گردد.

هم چنین فلوراید وارد مینای دندان‌های تازه رویش یافته شده و باعث افزایش معدنی شدن (اصطلاحا بلوغ مینا) و کاهش آسیب‌پذیری نسبت به پوسیدگی می‌گردد.

پس فلوراید نه تنها در پیشگیری از ضایعه جدید پوسیدگی بر روی دندان موثر است، بلکه در توقف و یا حداقل کند کردن روند پیشروی ضایعات پوسیدگی فعال اولیه بر روی سطح دندان نقش مهمی دارد.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 23:52
بازدید : 601

نکات قابل توجه در زمینه خرید و فروش بک لینک

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:53
بازدید : 602

شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان

شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:53
بازدید : 780

ویژگی های یک کالسکه مناسب برای فرزند شما

كالسكه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت كالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.
 
 
ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات
 
 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:52
بازدید : 602

مراحل و روش های طراحی سایت

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:52
بازدید : 627

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:52
بازدید : 662

معرفی و دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی اندروید

GTA 5 فارسی برای موبایل :

آیا این درست است که از تمرینات معمول روزمره خود خسته شده اید؟ آیا می خواهید یک کار دیوانه وار انجام دهید و هر یک از محدودیت هایی را که شما را نگه می دارد رها کنید؟ دیگر لازم نیست نگران باشید ، نفس خود را حبس کنید و بگذارید تمام وحشی گری همه شما را به یکباره خارج کند. زیرا در اینجا GTA 5 (Grand Theft Auto) می آید که به شما این امکان را می دهد که در یک شخصیت ناشناخته لباس بپوشید و هر زمان که دوست دارید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید ، انجام دهید ، فقط خود را کشته نکنید. برای مالک شدن سن آندریاس آماده شوید.
انتخاب مبتدی GTA 5

Grand Theft Auto 5 بازی قطعات مشهور و دوستانه ای است که شهرت زیادی پیدا کرده و در بین جوانان و نوجوانان شهرت زیادی پیدا کرده است. این یکی از بی حد و حصر ماجراجویی های Rockstar Games است که به ما اجازه می دهد تا مجرمان واقعی شویم. چند سال پیش ، این نسل باشکوه دارای تنهای برجسته و م componentsلفه های فوق العاده جالب است که بدون شک بر طعم و مزه هر شخص دیگری تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که استودیو Rockstar Games نسخه همه کاره جدیدترین تغییرات خود را ، مخصوص GTA 5 Mobile ترتیب داد. بلافاصله پس از تخلیه در سال 2013. در آن زمان ، برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 قابل دسترسی بود. به هر حال ، پس از یک سال ، به همین ترتیب بر روی PS4 و Xbox One منتشر شد. پس از یک سال ، طراحان نسخه رایانه شخصی خود را منتشر کردند و کل بازار را پر کردند ، بنابراین خود را برای بزرگترین سرگرمی جنایات بدون گرفتار شدن آماده کنید. خوب ، قبلاً برای Android قابل دسترسی نبود ، اما بسیاری از گیمرها این بازی را انجام دادند و برای مشتریان Android و سیستم عامل Android همه کاره کردند. در حال حاضر می توانید این تجربه شگفت انگیز را در تلفن های همراه خود به دست آورید. با توجه به ویژگی های شگفت انگیز آن ، هیچ کس به هیچ وجه فکرش را نمی کرد که بدون رایانه بازی یا ایستگاه کاری با کارت گرافیک بالا بازی کند. بنابراین ، در حال حاضر ، یک فرصت ایده آل برای آزادسازی هر یک از محدودیت هایی که شما را نگه می دارد و بازی فوق العاده فوق العاده GTA 5 وجود دارد.
چالشی برای بازی بازان حرفه ای

بنابراین ، بخش سرگرم کننده این ماجراجویی شگفت انگیز این است که به راحتی روی هر ابزار با بیش از 1 گیگابایت رم اجرا می شود. سبک است زیرا همه اسناد اساسی را به سرعت دریافت می کند و آن را جذاب می کند. فکر کردن در مورد اینکه آیا فضای خالی کافی در تلفن خود دارید یا خیر. در هر نقطه ای که وارد منطقه دیگری شوید ، اسناد بلافاصله در آنجا قرار می گیرند و تا زمان خروج در آنجا می مانند. در هر صورت ، این چند مورد از هر پیشرفت عجیب و غریبی است که در GTA 5 Android انجام شده است. این بازی از جدیدترین پردازنده گرافیکی استفاده می کند که باعث می شود در کلاس مشابه رایانه شخصی به نظر برسد. این نرم افزار با تشکر از همه محتویات بازی اجرا شده و حالت آنلاین شما را قادر می سازد تا با افراد مختلف از سراسر جهان بازی کنید. یک فرم کاملاً مفید از بازی به طور مستقیم در اینجا به راحتی در دسترس است! روش نیز بسیار مستقیم است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پرونده APK یا سند IPA را دریافت کرده و آن را در ابزار خود معرفی کنید. در آن مرحله ، بازی اعزام می شود و شما را در تمام پیشرفت های بیشتر راهنمایی می کند. شما هیچ چیز ساده تر از آن را کشف نخواهید کرد!
هیچ چیز ماجراجویانه ای را از دست ندهید

همانطور که می دانید در دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی اندروید برای تلفن های همراه در دو نسخه مختلف موجود است. یکی با ایده مشتریانی که از ابزارهای مجهز به چارچوب کار اندروید استفاده می کنند ، ایجاد شد. یکی دیگر برای iPhone ، iPad و iDevices مختلف ساخته شده است که برای تقویت بازی مناسب است.

به دلایل غیرقابل انکار ، مکانیزم تعامل اندکی تغییر کرد تا ساختن صفحه نمایش برای مشتریان بسیار ساده تر شود. به تدریج ، مهمترین ملفه های فعل و انفعال مداوم و ویژگی های کلیدی که بازی می تواند به رخ بکشد هنوز معادل آن هستند. این نشان می دهد که ما می توانیم به دنبال یک چارچوب فوق العاده جذاب رانندگی ، تصاویر به خوبی ایجاد شده (که برای تلفن های همراه نیز به روز شده است) و یک چارچوب عکسبرداری باشیم که برای اکثر شما صحبت می کند.

شایان ذکر است که GTA 5 Mobile با توجه به تغییرات بزرگ ، برای ارسال آسان آن به تلفن های جدید و فوق العاده قوی احتیاج ندارد و هیچ مشکلی همراه با بهبود مشخص نشده است. در این راستا ، برای قدردانی از Gta v android یا شریک iOS آن ، استفاده از یک تلفن تازه منتشر شده که سرعت و یک چارچوب کار بی وقفه را به شما ارائه می دهد ، تجویز شده است.
آیا آماده تجربه واقعی هستید؟

Grand Theft Auto V mobile یک بازی اکشن و ماجراجویی معروف است که شما را به جهان جنایات می برد. با کمک مدیر شگفت انگیز تونی پرینس ، صاحب یک باشگاه رقص شوید. Welcome از DJ's Solomon ، Tale of Us ، Dixon و Black Madonna تمجید کرد تا بتوانید گردهمایی را آغاز کنید. این کار به عنوان یک کار پنهان کننده کامل برای اقدامات غیرقانونی شما به عنوان رهبر باند سن آندریاس ، انجام می شود.

Grand Theft Auto V به شما فرصتی می دهد تا جهان فوق العاده لوس سانتوس و شهرستان بلین را ببینید. سرنوشت جنایتکار جوان ، چپاولگر قدیمی و یک پرونده روانی دیوانه کننده در چنگ شما خواهد بود. شخصیت ها در جنگ های گروهی و ترفندهای دولتی ترکیب می شوند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 29 مرداد 1398 ساعت : 15:53
بازدید : 485

قتل داماد در رستوران جاده فشم+عکس

قتل داماد در رستوران جاده فشم+عکس

  • قتل داماد در رستوران جاده فشم+عکس

    کارگر رستورانی در فشم که در جریان درگیری با یکی دیگر از کارگران وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود امروز پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد به ‌دلیل بیماری اعصاب و روان دست به این جنایت زده است.

     به گزارش رکنا ،روز ۹شهریور‌ماه سال ۹۳درگیری ۲نفر از کارگران رستورانی در فشم باعث جراحت یکی از آنها شد. ماجرا از این قرار بود که این ۲ کارگر بر سر موضوعی پیش پا افتاده با یکدیگر درگیر شده بودند و در این میان یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به پای دیگری زده و وی را مجروح کرده بود. هر چند بعد از این درگیری خونین کارگر مجروح به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی وی به حدی بود که ساعتی بعد جان خود را از دست داد.

    به‌دنبال این حادثه ضارب دستگیر شد و در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل اعتراف کرد. او گفت: مقتول شوهر خواهرم بود. ما با یکدیگر در رستوران کار می‌کردیم و مشکلی نداشتیم اما روز حادثه وقتی با یکی دیگر از کارگران مشغول صحبت بودم شوهر خواهرم بی‌دلیل شروع به دعوا با من کرد.

      اخبار حوادث ,خبرهای حوادث  ,حوادث روز

    من هم عصبانی شدم و با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم ضربه‌ای به پای او زدم. با اینکه من قصد به قتل رساندن او را نداشتم اما چند ساعت بعد فهمیدم که او جان باخته است. متهم در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرد و در نهایت پرونده اتهامی‌اش با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

    در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه هشتم به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی حشمت‌الله توکلی برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت: متهم در همه مراحل تحقیقات به قتل اعتراف کرده و دوربین‌های مداربسته رستوران نیز صحنه درگیری را ثبت کرده است.

    همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد متهم سابقه بیماری اعصاب و روان داشته و مدت‌ها تحت‌نظر پزشک بوده است. با وجود این از آنجا که همه شواهد و مدارک علیه اوست خواستار صدور حکم شایسته هستم. در ادامه مادر مقتول در جایگاه ایستاد و خواستار قصاص قاتل The Murderer پسرش شد.

    سپس قاضی با تفهیم اتهام قتل عمدی به متهم از وی خواست به دفاع از خودش بپردازد. او گفت: من قتل را قبول دارم اما باور کنید که قصد کشتن شوهر خواهرم را نداشتم. او درباره روز حادثه گفت: آن روز من با پسر دایی‌ام در محوطه رستوران نشسته بودیم و صحبت می‌کردیم تا اینکه مقتول سراغم آمد و گفت چرا اینجایی و کار نمی‌کنی؟ سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و او با چوب من را مورد ضرب و شتم قرار داد. من هم به آشپزخانه رفتم و یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به پای چپش زدم. من فکرش را هم نمی‌کردم که این ضربه باعث مرگش شود.

    وی ادامه داد: مقتول شوهرخواهرم بود و ما با یکدیگر هیچ خصومت و دشمنی نداشتیم. واقعیت این است که من قرص اعصاب و روان مصرف می‌کنم و مدت‌ها تحت نظر پزشک بودم. قبلا گاهی وقت‌ها به‌دلیل بیماری‌ام شیشه‌های خانه را می‌شکستم اما مدتی بود بهتر شده بودم و در رستوران کار می‌کردم تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد.

    در ادامه این جلسه قاضی اصغرزاده با توجه به مشکلات متهم ولی دم را به بخشش دعوت کرد و گفت: همانطور که خداوند در قرآن قصاص را حق اولیای دم دانسته، آنها را به گذشت نیز دعوت کرده است. به همین دلیل به بخشش نیز فکر کنید. با وجود این مادر مقتول گفت تنها خواسته‌اش قصاص است.در چنین شرایطی ختم جلسه اعلام شد و قرار است هیأت قضایی به‌زودی رأی خود را صادر کند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت : 21:33
بازدید : 964

آشنایی با انواع مونوپاد و خرید مونوپاد

خرید مونوپاد یا monopad

یکی از روش های عکس برداری که در سال های اخیر گسترش بسیاری پیدا کرده است، عکاسی سلفی (Selfieمونوپاد می باشد. در این روش، عکاس خود اقدام به عکس برداری از خود و محیط اطراف می نماید. این روش عکاسی از چنان توسعه ای برخوردار شده که واژه سلفی (Selfie) هم اکنون یکی از واژگان دیکشنری آکسفورد می باشد. در این بین ابزاری که کاربر را در ثبت عکس های سلفی به شکلی موثر یاری می کند، مونوپاد (Monopod) می باشد.

در ادامه با فروشگاه اپل 360 به ادرس http://www.apple360.ir/52-monopad که یک فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم جانبی اپل است همراه شوید تا ضمن آشنایی با انواع مونوپاد، از راز و رمز خرید مونوپاد مطلع شوید.

مونوپاد به چه معنا است؟

واژه مونوپاد از دو بخش مونو (Mono) به معنی "تک" و پاد(Pod) به معنی "میله" تشکیل شده است که در واقع ابزاری است که با استفاده از آن و با کمک موبایل، تبلت و یا دوربین قادر به ثبت عکس های سلفی خواهید بود.

مونوپاد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

مونوپاد، که گاهاً به آن مونوپد نیز گفته می شود، از اجزاء و قطعات مختلفی ساخته شده که کیفیت ساخت این قطعات تضمین کننده عملکرد مطلوب مونوپاد می باشد و لذا پیشنهاد می شود در زمان خرید مونوپاد کلیه این اجزاء را به دقت بررسی کرده و بهترین مونوپاد را خریداری نمایید.

دستهخرید مونوپاد می تواند از جنس هایی نظیر پلاستیک فشرده و یا فوم ساخته شده باشد. طراحی ارگونومیک این بخش از مونوپاد تضمین کننده راحتی کار با آن می باشد.

میله: این بخش از مونوپد عموماً از آلومینیوم ساخته می شود تا وزن کمتری داشته باشد. در برخی از مونوپاد ها از آلومینیوم سری 3000 استفاده شده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گیره: با استفاده از خرید مونوپاد این بخش، گوشی، تبلت و یا دوربین به مونوپاد متصل می شود. حداقل و حداکثر اندازه باز شدن گیره تعیین کننده امکان استفاده از مونوپاد برای گوشی و یا تبلت شما می باشد. بهتر است که گیره دارای پوشش ضد خش باشد تا به گوشی شما آسیب نرساند.

دکمه شاتر: فشرن این دکمه در زمان استفاده از خرید مونوپاد موجب عملکردن دوربین و ثبت عکس می شود. در برخی از مونوپاد ها دکمه شاتر روی قطعه مجزا و قابل جداسازی از مونوپاد قرار دارد. قابل جدا سازی بودن شاتر مونوپاد می تواند یک مزیت باشد، چرا که امکان استفاده از آن را حتی بدون نیاز به مونوپاد، فراهم می کند.

دکمه زوم:  در مونوپادهای حرفه ای دکمه هایی برای افزایش و یا کاهش زوم دوربین تعبیه شده است. این دکمه ها در گوشی هایی که فشردن دکمه افزایش و کاهش صدا موجب افزایش و کاهش زوم دوربین می شود، به خوبی عمل می کند در سایر گوشی ها می توان از اپلیکیشن های جانبی نظیر BTShutter استفاده نمود.

باتری داخلی: باتری به کار رفته در مونوپاد می تواند از دو نوع قابل شارژ و یا غیر قابل شارژ باشد. باتری های غیر قابل شارژ از متوسط ساعات کارکرد بالاتری برخوردارند اما پس از هربار اتمام شارژ می بایست تعویض شوند. باتری های داخلی قابل شارژ نیاز به تعویض نداشته و بعد از هر بار اتمام شارژ، می توانند مجدد شارژ شوند.

علاوه بر اجزای ذکر شده در بالا در برخی از مونوپادها اجزائی نظیر نشانگر وضعیت شارژ و یا جای پیچ جهت اتصال به سه پایه نیز وجود دارد که می تواند در مواردی کاربر داشته باشد.

معیارهای خرید مونوپاد کدامند؟

با وجود اینکه مونوپاد از تکنولوژی پیچیده ای برخوردار نمی باشد، دقت در انتخاب مونوپاد، می تواند تضمین کننده کارایی و دوام آن باشد. در ادامه برخی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد آورده شده است، که استفاده از آنها می تواند شما را در انتخاب بهترین مونوپاد موجود در بازار یاری نماید:

1.کیفیت و قیمت: کیفیت مونوپاد که عموماً با معیار دوم یعنی "قیمت مونوپاد" در تضاد است از بسیار با اهمیت بوده چرا که مونوپادهای بی کیفیت از دوام بسیار پایینی برخوردار می باشند.

2. وزن: یکی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد وزن است. با توجه به اینکه مونوپاد اغلب با یک دست بکار گرفته می شود وزن زیاد آن می تواند موجب ایجاد لرزش و در نتیجه افت کیفیت عکس شود.

3. ابعاد: ابعاد کوچک مونوپاد در حالت جمع شده می تواند موجب افزایش قابلیت حمل آن شود. علاوه بر این حداکثر طول مونوپاد در حالت باز شده، معیار مهمی است که بهینه ترین طول 90 الی 110 سانتیمتر می باشد.

4. قابلیت: اینکه مونوپاد دارای قابلیت زوم، جدا سازی شاتر، امکان نصب روی سه پایه و یا باتری داخلی قابل شارژ می باشد یا خیر، از جمله معیارهایی است که در زمان خرید مونوپاد می بایست مورد توجه قرار گیرد.

5. طراحی: علاوه بر زیبایی ظاهری، طراحی ارگونومیکی دسته مونوپاد می تواند تضمین کننده راحتی کار با آن باشد.

با در نظر گرفتن این معیارها، آنچه که خرید مونوپاد از اپل 360 را جذاب می‌نماید این است که اپل 360 واردکننده مستقیم مونوپادهای عرضه شده در این فروشگاه بوده و با افتخار توانسته است با حذف تمامی واسطه‌ها و خرید مستقیم از کمپانی‌های تولیدکننده، بهترین قیمت مونوپاد را به مشتریان خود ارائه نماید.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |

برچسب ها : , , ,
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت : 1:34
بازدید : 982

صفحات سایت

تعداد صفحات : 13